Informacja dotycząca składania podań o wynajęcie lokali do remontu
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gliwicach informuje, że podania o wynajęcie lokali z prezentowanych list lokali do remontu od dnia 1 stycznia 2026 roku można składać w terminie ważności publikowanej listy w formie papierowej poprzez złożenie w Biurze Podawczym lub za pośrednictwem placówki pocztowej, a w formie elektronicznej wyłącznie poprzez platformę e-Doręczenia (podanie opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelnia z wykorzystaniem profilu zaufanego). E-Doręczenia to państwowy system elektronicznej korespondencji wprowadzony ustawą o doręczeniach elektronicznych z 2020 roku. Każda przesyłka ma moc prawną równą listowi poleconemu za potwierdzeniem odbioru, a system automatycznie rejestruje datę nadania i odbioru.
Podania przekazane w inny sposób np. drogą mailową nie będą brane pod uwagę przy sporządzaniu listy 10 najniższych numerów wniosków osób, które ubiegały się o wynajęcie lokali do remontu.
