KOMUNIKAT – aktualizacja wniosków o mieszkanie do zasiedlenia

OSOBOM UMIESZCZONYM NA LISTACH ROCZNYCH

W 2025 ROKU

PRZYPOMINAMY O AKTUALIZACJI WNIOSKÓW

O WYNAJĘCIE WYREMONTOWANEGO PRZEZ MIASTO GLIWICE LOKALU MIESZKALNEGO DO ZASIEDLENIA

W TERMINIE

OD 1 DO 31 PAŹDZIERNIKA 2025

formularze aktualizacyjne będzie można pobrać:

w siedzibie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej

Plac Inwalidów Wojennych 12

oraz ze strony internetowej www.zgm-gliwice.pl

Informacji dotyczących aktualizacji udzielają pracownicy

Działu Gospodarowania Lokalami ZGM:

– telefonicznie pod nr 32 338 39 67 w godzinach pracy ZGM

– osobiście w pokoju nr 8 w siedzibie ZGM

przy Placu Inwalidów Wojennych 12, w godzinach przyjęć stron:

 poniedziałek, środa, piątek od 7.30 do 11.30,

wtorek od 11.30 do 15.30, czwartek od 11.30 do 17.00

Korespondencję należy składać w Biurze Podawczym ZGM

(Plac Inwalidów Wojennych 12)

Prosimy o dopilnowanie kompletności składanych formularzy aktualizacyjnych.

W przypadku pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z pracownikami

Działu Gospodarowania Lokalami

(pokój nr 8 na parterze siedziby głównej tutejszego Zakładu)

INFORMACJE DODATKOWE:

Zgodnie z uchwałą w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących
w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Gliwice (Uchwała Nr XXXVI/755/2022 Rady Miasta Gliwice z dnia 12 maja 2022 roku z późn. zm.), do aktualizacji wniosków zobowiązane są osoby umieszczone na listach rocznych osób zakwalifikowanych do wynajęcia lokalu z mieszkaniowego zasobu Miasta (tzw. liście rocznej podstawowej oraz tzw. liście rocznej dodatkowej).

W przypadku prawidłowej aktualizacji wniosku, przy spełnieniu kryterium dochodowego oraz warunków określonych w uchwale, wniosek będzie brany pod uwagę przy sporządzaniu projektów rocznych list osób zakwalifikowanych do otrzymania mieszkania.

Projekty list zostaną sporządzone w terminie do dnia 15 lutego 2026 roku oraz podanie do publicznej wiadomości w siedzibie i na stronie internetowej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Gliwicach przez okres 14 dni.

W przypadku niedokonania aktualizacji w wyznaczonym terminie lub dokonania aktualizacji w sposób niekompletny, jak również w przypadku przekroczenia kryterium dochodowego lub niespełnienia warunków określonych
w ww. uchwale, wniosek nie będzie brany pod uwagę przy tworzeniu projektów list rocznych na 2026 rok oraz spowoduje skreślenie wniosku z obowiązującej listy rocznej.

Uwagi i zastrzeżenia do projektów list rocznych będzie można składać w terminie od 15 lutego 2026 roku do 28 lutego 2026 roku
w Biurze Podawczym (Plac Inwalidów Wojennych 12).

Ostateczne listy roczne na rok 2026 zostaną sporządzone do dnia 31 marca 2026 roku.