KOMUNIKAT – aktualizacja wniosków o mieszkanie do zasiedlenia
OSOBOM UMIESZCZONYM NA LISTACH ROCZNYCH
W 2025 ROKU
PRZYPOMINAMY O AKTUALIZACJI WNIOSKÓW
O WYNAJĘCIE WYREMONTOWANEGO PRZEZ MIASTO GLIWICE LOKALU MIESZKALNEGO DO ZASIEDLENIA
W TERMINIE
OD 1 DO 31 PAŹDZIERNIKA 2025
formularze aktualizacyjne będzie można pobrać:
w siedzibie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej
– Plac Inwalidów Wojennych 12
oraz ze strony internetowej www.zgm-gliwice.pl
Informacji dotyczących aktualizacji udzielają pracownicy
Działu Gospodarowania Lokalami ZGM:
– telefonicznie pod nr 32 338 39 67 w godzinach pracy ZGM
– osobiście w pokoju nr 8 w siedzibie ZGM
przy Placu Inwalidów Wojennych 12, w godzinach przyjęć stron:
poniedziałek, środa, piątek od 7.30 do 11.30,
wtorek od 11.30 do 15.30, czwartek od 11.30 do 17.00
Korespondencję należy składać w Biurze Podawczym ZGM
(Plac Inwalidów Wojennych 12)
Prosimy o dopilnowanie kompletności składanych formularzy aktualizacyjnych.
W przypadku pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z pracownikami
Działu Gospodarowania Lokalami
(pokój nr 8 na parterze siedziby głównej tutejszego Zakładu)
INFORMACJE DODATKOWE:
Zgodnie z uchwałą w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących
w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Gliwice (Uchwała Nr XXXVI/755/2022 Rady Miasta Gliwice z dnia 12 maja 2022 roku z późn. zm.), do aktualizacji wniosków zobowiązane są osoby umieszczone na listach rocznych osób zakwalifikowanych do wynajęcia lokalu z mieszkaniowego zasobu Miasta (tzw. liście rocznej podstawowej oraz tzw. liście rocznej dodatkowej).
W przypadku prawidłowej aktualizacji wniosku, przy spełnieniu kryterium dochodowego oraz warunków określonych w uchwale, wniosek będzie brany pod uwagę przy sporządzaniu projektów rocznych list osób zakwalifikowanych do otrzymania mieszkania.
Projekty list zostaną sporządzone w terminie do dnia 15 lutego 2026 roku oraz podanie do publicznej wiadomości w siedzibie i na stronie internetowej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Gliwicach przez okres 14 dni.
W przypadku niedokonania aktualizacji w wyznaczonym terminie lub dokonania aktualizacji w sposób niekompletny, jak również w przypadku przekroczenia kryterium dochodowego lub niespełnienia warunków określonych
w ww. uchwale, wniosek nie będzie brany pod uwagę przy tworzeniu projektów list rocznych na 2026 rok oraz spowoduje skreślenie wniosku z obowiązującej listy rocznej.
Uwagi i zastrzeżenia do projektów list rocznych będzie można składać w terminie od 15 lutego 2026 roku do 28 lutego 2026 roku
w Biurze Podawczym (Plac Inwalidów Wojennych 12).
Ostateczne listy roczne na rok 2026 zostaną sporządzone do dnia 31 marca 2026 roku.