Zwycięstwa 34/IX

Prezydent Miasta Gliwice

ogłasza

w dniu 17.10.2022 r. o godz. 12.45 w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej przy Placu Inwalidów Wojennych 3 (II piętro, pokój nr 4)* rozpocznie się I ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż lokalu użytkowego nr IX usytuowanego w budynku
przy ul. ZWYCIĘSTWA 34

  • FORMA ZBYCIA: Sprzedaż lokalu wraz ze sprzedażą ułamkowej części działki
  • POWIERZCHNIA LOKALU: 119,46
  • POWIERZCHNIA POMIESZCZENIA PRZYNALEŻNEGO – brak
  • SKŁAD LOKALU: 6 pomieszczeń, 2 korytarze, łazienka z wc
  • KONDYGNACJA: parter
  • STAN TECHNICZNY LOKALU: lokal do generalnego remontu
  • UDZIAŁ W NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWEJ ORAZ CZĘŚCIACH WSPÓLNYCH NIERUCHOMOŚCI: 479/10.000
  • NIERUCHOMOŚĆ GRUNTOWA: działki nr 956 i 957 o łącznej powierzchni 1446 m², obręb Stare Miasto, KW GL1G/00029704/1
  • OBCIĄŻENIA: W dziale III księgi wieczystej wpisane są następujące roszczenia:

– roszczenie o zawarcie przyrzeczonej umowy sprzedaży utworzonego w wyniku przebudowy i adaptacji na cele mieszkalne części strychu o pow. około 40,00 m2 wraz z antresolą oraz do zmiany odrębnej własności lokalu mieszkalnego numer
8 położonego przy Zwycięstwa numer 34, w związku z przyłączeniem powstałego pomieszczenia do w/w lokalu, lub ustanowieniem odrębnej własności nowoutworzonego lokalu, wraz z odpowiednim udziałem w częściach wspólnych gruntu i budynku nie służących do użytku właścicieli poszczególnych lokali;

– roszczenie o zawarcie przyrzeczonej umowy sprzedaży utworzonego w wyniku przebudowy i adaptacji na cele mieszkalne części strychu o pow. około 48,00 m2 oraz do zmiany odrębnej własności lokalu mieszkalnego numer 9 położonego przy Zwycięstwa numer 34, w związku z przyłączeniem powstałego pomieszczenia do w/w lokalu, lub ustanowieniem odrębnej własności nowoutworzonego lokalu, wraz z odpowiednim udziałem w częściach wspólnych gruntu i budynku nie służących do użytku właścicieli poszczególnych lokali;

– roszczenie o zawarcie przyrzeczonej umowy sprzedaży utworzonego w wyniku przebudowy i adaptacji na cele mieszkalne części strychu o pow. około 23,00 m2 oraz do zmiany odrębnej własności lokalu mieszkalnego numer 11 położonego przy Zwycięstwa numer 34, w związku z przyłączeniem powstałego pomieszczenia do w/w lokalu, lub ustanowieniem odrębnej własności nowoutworzonego lokalu, wraz z odpowiednim udziałem w częściach wspólnych gruntu i budynku nie służących do użytku właścicieli poszczególnych lokali.

  • W NIERUCHOMOŚCI FUNKCJONUJE WSPÓLNOTA MIESZKANIOWA
  • Termin udostępnienia lokalu został wyznaczony na dzień 07.10.2022 r.
  • W celu ustalenia dokładnej godziny z minutami – prosimy kontaktować się do dnia 05.10.2022 r. z ROM 1, ul. Kłodnickiej 5, telefon: 32 339-29-97

 CENA WYWOŁAWCZA NIERUCHOMOŚCI: 344.500,00 zł

Wadium: 34.500,00 zł

Minimalne postąpienie: 3.450,00 zł

*miejsce przeprowadzenia licytacji może ulec zmianie (informacja o ewentualnej zmianie adresu ukaże się najpóźniej o godzinie 8.00 w dniu przetargu na stronie internetowej www.zgm-gliwice.pl/aktualności) oraz
na drzwiach siedziby ZGM przy ul, Inwalidów Wojennych 12. Na salę przetargową będą wpuszczane jedynie osoby licytujące (prosimy o nieprzychodzenie  z osobami towarzyszącymi i dziećmi).

WARUNKIEM PRZYSTĄPIENIA DO PRZETARGU JEST:

  1. wniesienie do 11.10.2022 r. wadium na konto ZGM w MILLENIUM BANK 70 1160 2202 0000 0005 0719 0331 (decyduje data wpływu wadium na konto Zakładu). Tytuł wpłaty: (,,Przetarg-adres licytowanego lokalu, imię, nazwisko oraz PESEL osoby lub nazwa oraz NIP firmy, na rzecz której nieruchomość będzie nabywana”).
  1. dostarczenie do dnia  11.10.2022 r.:
  • mailem na adres przetargi@zgm.gliwice.eu lub
  • pocztą (decyduje data dostarczenia przesyłki do ZGM) lub
  • do Biura Podawczego następującego kompletu dokumentów lub ich skanów:
    1. kserokopii dowodu wpłaty wraz z pisemnymi nw. informacjami (wynikającymi z treści formularza zgłoszeniowego do przetargu, który znajduje się na stronie:www.zgm-gliwice.pl w zakładce SPRZEDAŻ/ PRZETARGI/FORMULARZE-PRZETARG):
  • numerze konta na które ma zostać zwrócone wadium, w przypadku nie wygrania przetargu;
  • danych personalnych (imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mail do kontaktu, stan cywilny, seria i nr dowodu osobistego) osoby/osób które będą brały udział w licytacji;
    1. w przypadku spółek prawa handlowego – poświadczonego za zgodność  z oryginałem aktualnego odpisu z KRS;
    2. w przypadku spółek prawa cywilnego – poświadczony za zgodność    każdego ze wspólników oraz doświadczeń wszystkich wspólników o wyrażeniu zgody na ich reprezentowanie w procesie zawierania umowy, w przypadku uczestnictwa w przetargu jednego z nich.
  1. przedłożenie komisji przetargowej dowodu osobistego lub paszportu, a w przypadku osób działających w imieniu innych osób dodatkowo pełnomocnictwo notarialne lub z notarialnie poświadczonym podpisem;
  2. stawienie się przed rozpoczęciem przetargu w celu weryfikacji powyższych dokumentów i podpisania listy obecności.

OSOBY, KTÓRE NIE SPEŁNIAJĄ WW. WARUNKÓW NIE ZOSTANĄ DOPUSZCZONE DO UDZIAŁU W LICYTACJI.

Wpłacone wadium podlega:

– zaliczeniu na poczet ceny lokalu zaoferowanej przez oferenta który wygra przetarg,

– zwrotowi pozostałym oferentom którzy przetargu nie wygrają,

– przepadkowi, jeżeli osoba która wygra przetarg, uchyli się do zawarcia umowy notarialnej w wyznaczonym terminie.

Osoba, która wygra przetarg, zobowiązana będzie do:

zawarcia notarialnej umowy sprzedaży lokalu w terminie do 45 dni od daty przetargu. Warunkiem przystąpienia do zawarcia umowy notarialnej sprzedaży lokalu jest zaksięgowanie ceny sprzedaży nieruchomości na koncie ZGM w terminie poprzedzającym podpisanie aktu notarialnego,

– poniesienia kosztów notarialnych i sądowych związanych z nabyciem nieruchomości  lokalowej.

Ogłoszenie, rzut lokalu i fotografie umieszczone są na stronie internetowej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej – www.zgm-gliwice.pl Dodatkowych informacji na temat warunków przetargu udziela Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, tel. 32 338-39-53.

INFORMACJA SZCZEGÓŁOWA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH ZBIERANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W GLIWICACH W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ ZADAŃ USTAWOWYCH 1

  1. Administratorem danych osobowych jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gliwicach reprezentowany przez Dyrektora. W sprawach związanych z ochroną danych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych korespondencją e-mail pod adresem: iod@zgm.gliwice.eu lub w formie pisemnej na adres Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej (Pl. Inw. Wojennych 12, 44-100 Gliwice) wskazując formę w jakiej oczekują Państwo odpowiedzi i podając dane kontaktowe niezbędne do udzielenia odpowiedzi.
  2. Współadministratorami danych osobowych są Miejskie Jednostki Organizacyjne Gminy Gliwice wymienione
    w Zarządzeniu organizacyjnym nr 84/19 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 12 sierpnia 2019r. w sprawie: zatwierdzenia uzgodnień dotyczących określenia zakresów odpowiedzialności współadministratorów wynikających z wypełniania obowiązków związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
  3. Dane osobowe są zbierane i przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków i uprawnień wynikających
    z przepisów prawa, w związku z realizacją zadań wynikających ze statutu Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, w szczególności w celu: prowadzenia postępowania przetargowego na podstawie ustawy o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań
    na zbycie nieruchomości, ustawy o własności lokali, oraz stosownych Uchwał RM w Gliwicach. Niepodanie danych lub podanie danych niepełnych może uniemożliwić załatwienie sprawy i wywołać skutki wynikające wprost z przepisów.
  4. Dane osobowe wykorzystywane są również w celu:
  • sprawniejszej komunikacji z klientami ZGM – podanie danych kontaktowych (numer telefonu, adres
    e-mail, adres do korespondencji) jest dobrowolne i podanie tych danych traktowane jest jak zgoda na ich wykorzystanie, a ich niepodanie nie niesie za sobą żadnych konsekwencji,
  • zapewnienia dostępu do informacji o stanie załatwiania spraw, co wynika z art.6 ust.1 pkt 3) lit e) ustawy o dostępie do informacji publicznej,

Niepodanie danych lub podanie danych niepełnych może uniemożliwić załatwienie sprawy i wywołać skutki wynikające wprost z przepisów

  1. Każdej osobie, której dane są przetwarzane w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej przysługuje prawo
    do żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, sprostowania (poprawiania) ich lub ograniczenia ich przetwarzania, a także usunięcia (jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody) lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych. W przypadku danych osobowych zbieranych
    za zgodą można cofnąć zgodę, a wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie danych osobowych
  2. do momentu jej wycofania.

Przysługujące uprawnienia można realizować poprzez złożenie w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej pisma w formie tradycyjnej opatrzonego podpisem lub wysłać korespondencję elektroniczną z wykorzystaniem pisma ogólnego na platformie SEKAP/ePUAP, potwierdzonego Profilem Zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W sytuacji gdy przepisy szczególne wprowadzać będą dodatkowe wymogi związane z realizacją wyżej wymienionych uprawnień – zostaniecie Państwo o tym poinformowani.

Każda osoba, której dane dotyczą, ma również prawo do wniesienia skargi na przetwarzanie danych niezgodne z przepisami prawa, do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  1. Dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa,
    w tym innym jednostkom organizacyjnym w celu wykonywania zadań publicznych.
  2. Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, a w szczególności Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania składnicy akt ZGM, opracowanej na podstawie Ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  3. W Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej nie ma miejsca zautomatyzowane podejmowanie decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowanie.

1 Realizacja obowiązku informacyjnego w związku z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 945/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

 

Skip to content