Harcerska 9/3
Prezydent Miasta Gliwice
ogłasza
w dniu 13.06.2022 r. w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej przy Placu Inwalidów Wojennych 3 (II piętro, pokój nr 4)* odbędą się przetargi na sprzedaż niżej wymienionych nieruchomości:
o godz. 9.00 rozpocznie się I ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż lokalu mieszkalnego nr 3 usytuowanego w budynku przy
ul. HARCERSKIEJ 9
FORMA ZBYCIA: Sprzedaż lokalu wraz ze sprzedażą ułamkowej części działki
- POWIERZCHNIA LOKALU: 48,43 m2
- POWIERZCHNIA POMIESZCZENIA PRZYNALEŻNEGO – brak
- SKŁAD LOKALU: 2 pokoje, kuchnia, łazienka, przedpokój
- KONDYGNACJA: I piętro
- STAN TECHNICZNY LOKALU: lokal do generalnego remontu
- UDZIAŁ W NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWEJ ORAZ W CZĘŚCIACH WSPÓLNYCH NIERUCHOMOŚCI: 84/1.000
- NIERUCHOMOŚĆ GRUNTOWA: Harcerska 9, 11, działki nr 183 i 186 o łącznej powierzchni 1650 m2, obręb Szobiszowice, KW GL1G/00076553/1.
Przedmiotowy teren położony jest w granicach strefy „B2” pośredniej ochrony konserwatorskiej, a budynki przy ul. Harcerskiej 9 i 11 zaliczone zostały do obiektów chronionych prawem miejscowym
- OBCIĄŻENIA:
- Nieograniczona w czasie służebność przesyłu:
– na działce nr 183, objętej niniejszą księgą wieczystą, w zakresie przewodu wodociągowego o średnicy 20 mm, o długości 4,12 m wraz ze strefą ochronną oraz w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy 150 mm, o długości 4,12 m wraz ze strefą ochronną (zatem o łącznej powierzchni gruntu objętego służebnością wynoszącej 16,51 m2),
– na działce nr 186, objętej niniejszą księgą wieczystą, w zakresie przewodu wodociągowego o średnicy 40 mm, o długości 3,92 m wraz ze strefą ochronną oraz w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy 150 mm, o długości 3,92 m wraz ze strefą ochronną (zatem o łącznej powierzchni gruntu objętego służebnością wynoszącej 15,90 m2)
– gdzie całkowita powierzchnia gruntu, którą obejmuje służebność przesyłu na działkach
nr 183 i nr 186 wynosi 32,41 m2 – polegającą w szczególności na: prawie korzystania
z przebiegających przez tę działkę urządzeń przesyłowych wraz z prawem dostępu do tych urządzeń w celu ich prawidłowej eksploatacji, w tym dokonywania przeglądów, pomiarów, konserwacji, modernizacji i remontów, jak również wymiany urządzeń na nowe
o parametrach nie większych niż wymienione wyżej oraz na powstrzymywaniu się przed zabudową lub trwałym urządzeniem terenu objętego służebnością wraz ze zobowiązaniem do każdorazowego informowania właściciela nieruchomości o zamiarze wykonania planowanych prac remontowych lub modernizacyjnych, a w przypadku konieczności usunięcia nagłej awarii – do niezwłocznego zawiadomienia właściciela o tymże fakcie
po usunięciu awarii, a ponadto, w każdym z wyżej wymienionych przypadków,
do przywracania terenu do stanu poprzedniego po zakończeniu prac.
- Nieograniczona w czasie służebność przesyłu na nieruchomości objętej niniejszą księgą wieczystą, z ograniczeniem wykonywania na działce nr 183 – w zakresie:
– sieci preizolowanej 2 x dn 50 o długości 21,50 m i szerokości pasa technologicznego
0,45 m, co daje powierzchnię gruntu objętego służebnością wynoszącą 9,675 m2,
– sieci preizolowanej 2 x dn 40 o długości 9,00 m i szerokości pasa technologicznego
0,42 m, co daje powierzchnię gruntu objętego służebnością wynoszącą 3,78 m2,
– sieci preizolowanej 2 x dn 80 o długości 6,00 m i szerokości pasa technologicznego
0,52 m, co daje powierzchnię gruntu objętego służebnością wynoszącą 3,12 m2,
– sieci preizolowanej 2 x dn 65 o długości 18,50 m i szerokości pasa technologicznego
0,48 m, co daje powierzchnię gruntu objętego służebnością wynoszącą 8,88 m2,
polegającej na prawie korzystania z części obciążonej nieruchomości w pasie odpowiadającym długości i szerokości urządzeń ciepłowniczych posadowionych na wyżej wymienionej działce, w celu korzystania z tych urządzeń zgodnie z ich przeznaczeniem.
Zakres obciążenia służebnością został zaznaczony na szkicu stanowiącym załącznik do aktu notarialnego z dnia 28 grudnia 2021 roku, Rep. A nr 5319/2021 notariusza Krzysztofa Dykacza w Gliwicach. - Nieograniczona w czasie służebność przesyłu na nieruchomości objętej niniejszą księgą wieczystą, z ograniczeniem wykonywania na działce nr 186 – w zakresie:
– sieci preizolowanej 2 x dn 50 o długości 34,50 m i szerokości pasa technologicznego
0,45 m, co daje powierzchnię 15,525 m2,
– sieci preizolowanej 2 x dn 40 o długości 4,00 m i szerokości pasa technologicznego
0,42 m, co daje powierzchnię 1,68 m2,
polegającej na prawie korzystania z części obciążonej nieruchomości w pasie odpowiadającym długości i szerokości urządzeń ciepłowniczych posadowionych na wyżej wymienionej działce, w celu korzystania z tych urządzeń zgodnie z ich przeznaczeniem.
Zakres obciążenia służebnością został zaznaczony na szkicu stanowiącym załącznik do aktu notarialnego z dnia 28 grudnia 2021 roku, Rep. A nr 5319/2021 notariusza Krzysztofa Dykacza w Gliwicach.
- Termin udostępnienia lokalu został wyznaczony na dzień 03.06.2022 r. W celu ustalenia dokładnej godziny z minutami – prosimy kontaktować się do dnia 01.06.2022 r.
z ROM 10, ul. Jagiellonki 9, telefon: 32 234-22-89. Konieczna punktualność oraz zdyscyplinowanie podczas oględzin.
CENA WYWOŁAWCZA NIERUCHOMOŚCI: 231.300,00 zł
w tym podatek VAT 8% tj. 17.133,33 zł.
Wadium: 23.200,00 zł
Minimalne postąpienie: 2.320,00 zł
* z uwagi na ogłoszony stan epidemii zmianie może ulec miejsce przeprowadzenia licytacji (informacja o ewentualnej zmianie adresu ukaże się najpóźniej o godzinie 8.00 w dniu przetargu na stronie internetowej www.zgm-gliwice.pl/aktualności) oraz na drzwiach siedziby ZGM przy pl. Inwalidów Wojennych 12. Na salę przetargową będą wpuszczane jedynie osoby licytujące (prosimy o nieprzychodzenie z osobami towarzyszącymi i dziećmi).
WARUNKIEM PRZYSTĄPIENIA DO PRZETARGU JEST:
- wniesienie do 07.06.2022 r. wadium na konto ZGM w MILLENNIUM BANK S.A. nr 70 1160 2202 0000 0005 0719 0331 (decyduje data wpływu wadium na konto Zakładu). Tytuł wpłaty: („Przetarg-adres licytowanego lokalu, imię, nazwisko oraz PESEL osoby lub nazwa oraz NIP firmy, na rzecz której nieruchomość będzie nabywana”).
- dostarczenie do dnia 07.06.2022 r.:
– mailem na adres przetargi@zgm.gliwice.eu lub
– pocztą (decyduje data dostarczenia przesyłki do ZGM) lub
– do Biura Podawczego następującego kompletu dokumentów lub ich skanów:
- kserokopii dowodu wpłaty wraz z pisemnymi informacjami (wynikającymi z treści formularza zgłoszeniowego do przetargu, który znajduje się na stronie:www.zgm-gliwice.pl w zakładce FORMULARZE/ SPRZEDAŻ/formularze zgłoszenia udziału w przetargu) o:
- numerze konta na które ma zostać zwrócone wadium, w przypadku nie wygrania przetargu;
- danych personalnych (imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mail do kontaktu, stan cywilny, seria i nr dowodu osobistego) osoby/osób które będą brały udział w licytacji;
- w przypadku spółek prawa handlowego – poświadczonego za zgodność
z oryginałem aktualnego odpisu z KRS; - w przypadku spółek prawa cywilnego – poświadczonych za zgodność
z oryginałem zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników oraz oświadczeń wszystkich wspólników
o wyrażeniu zgody na ich reprezentowanie w procesie zawierania umowy,
w przypadku uczestnictwa w przetargu jednego z nich. - zachowanie reżimu sanitarnego tj.: zachowanie dystansu społecznego, zastosowanie się do innych zaleceń komisji przetargowej,
- przedłożenie komisji przetargowej dowodu osobistego lub paszportu, a w przypadku osób działających w imieniu innych osób dodatkowo pełnomocnictwo notarialne lub
z notarialnie poświadczonym podpisem; - stawienie się przed rozpoczęciem przetargu w celu weryfikacji powyższych dokumentów i podpisania listy obecności.
OSOBY, KTÓRE NIE SPEŁNIĄ WW. WARUNKÓW NIE ZOSTANĄ DOPUSZCZONE DO UDZIAŁU W LICYTACJI.
Wpłacone wadium podlega:
– zaliczeniu na poczet ceny lokalu zaoferowanej przez oferenta który wygra przetarg,
- zwrotowi pozostałym oferentom którzy przetargu nie wygrają,
- przepadkowi, jeżeli osoba która wygra przetarg, uchyli się od zawarcia umowy notarialnej w wyznaczonym terminie.
Osoba, która wygra przetarg, zobowiązana będzie do:
– zawarcia notarialnej umowy sprzedaży lokalu w terminie do 45 dni od daty przetargu. Warunkiem przystąpienia do zawarcia umowy notarialnej sprzedaży lokalu jest zaksięgowanie ceny sprzedaży nieruchomości na koncie ZGM w terminie poprzedzającym podpisanie aktu notarialnego,
– poniesienia kosztów notarialnych i sądowych związanych z nabyciem nieruchomości
lokalowej.
Ogłoszenie, rzut lokalu i fotografie umieszczone są na stronie internetowej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej – www.zgm-gliwice.pl Dodatkowych informacji na temat warunków przetargu udziela Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, tel. 32 338-39-53.
INFORMACJA SZCZEGÓŁOWA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH ZBIERANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W GLIWICACH W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ ZADAŃ USTAWOWYCH 1
- Administratorem danych osobowych jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gliwicach reprezentowany przez Dyrektora. W sprawach związanych z ochroną danych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych korespondencją e-mail pod adresem: iod@zgm.gliwice.eu lub w formie pisemnej na adres Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej (Pl. Inw. Wojennych 12, 44-100 Gliwice) wskazując formę w jakiej oczekują Państwo odpowiedzi
i podając dane kontaktowe niezbędne do udzielenia odpowiedzi. - Współadministratorami danych osobowych są Miejskie Jednostki Organizacyjne Gminy Gliwice wymienione
w Zarządzeniu organizacyjnym nr 5/19 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 4 stycznia 2019 r. w sprawie: zatwierdzenia uzgodnień dotyczących określenia zakresów odpowiedzialności współadministratorów w zakresie wypełniania obowiązków związanych z przetwarzaniem danych osobowych. - Dane osobowe są zbierane i przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków i uprawnień wynikających z przepisów prawa, w związku z realizacją zadań wynikających ze statutu Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, w szczególności
w celu: prowadzenia postępowania przetargowego na podstawie ustawy o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia
w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, ustawy o własności lokali, oraz stosownych Uchwał RM w Gliwicach. Niepodanie danych lub podanie danych niepełnych może uniemożliwić załatwienie sprawy i wywołać skutki wynikające wprost z przepisów.
Dane osobowe wykorzystywane są również w celu:
- sprawniejszej komunikacji z klientami ZGM – podanie danych kontaktowych (numer telefonu, adres e-mail, adres
do korespondencji) jest dobrowolne i podanie tych danych traktowane jest jak zgoda na ich wykorzystanie, a ich niepodanie nie niesie za sobą żadnych konsekwencji, - Zapewnienia dostępu do informacji o stanie załatwiania spraw, co wynika z art.6 ust.1 pkt 3) lit e) ustawy o dostępie
do informacji publicznej,
- Każdej osobie, której dane są przetwarzane w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej przysługuje prawo do żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, sprostowania (poprawiania) ich lub ograniczenia ich przetwarzania,
a także usunięcia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych. W przypadku danych osobowych zbieranych za zgodą można cofnąć zgodę, a wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie danych osobowych do momentu jej wycofania.
Przysługujące uprawnienia można realizować poprzez złożenie w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej pisma w formie tradycyjnej opatrzonego podpisem lub wysłać korespondencję elektroniczną z wykorzystaniem pisma ogólnego
na platformie SEKAP/ePUAP, potwierdzonego Profilem Zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
W sytuacji gdy przepisy szczególne wprowadzać będą dodatkowe wymogi związane z realizacją wyżej wymienionych uprawnień – zostaniecie Państwo o tym poinformowani.
Każda osoba, której dane dotyczą, ma również prawo do wniesienia skargi na przetwarzanie danych niezgodne
z przepisami prawa, do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, w tym innym jednostkom organizacyjnym w celu wykonywania zadań publicznych.
- Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, a w szczególności Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania składnicy akt ZGM, opracowanej na podstawie Ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- W Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej nie ma miejsca zautomatyzowane podejmowanie decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowanie.
1 Realizacja obowiązku informacyjnego w związku z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 945/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)